Öğretmen seminerleri 2026 takvimi Millî Eğitim Bakanlığı tarafından açıklandı. Yönetici ve öğretmenler, 29-30 Haziran tarihli mesleki çalışma seminerlerini ÖBA üzerinden çevrim içi tamamlayacak.
Öğretmen seminerleri 2026 programı, 29-30 Haziran tarihlerinde çevrim içi olarak uygulanacak. Millî Eğitim Bakanlığına (MEB) bağlı okullarda 2025-2026 eğitim öğretim yılının 26 Haziran Cuma günü sona ermesinin ardından yıl sonu mesleki çalışma süreci başlayacak.
Bakanlık, yönetici ve öğretmenlerin katılacağı iki günlük mesleki çalışma programını Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) üzerinden erişime açacak.
MEB’in açıklamasına göre Haziran dönemi mesleki çalışma seminerleri yüz yüze değil, çevrim içi olarak gerçekleştirilecek. Öğretmenler eğitim içeriklerine ÖBA platformu üzerinden ulaşabilecek.
Programın öne çıkan tarihleri şöyle:
“2026 Haziran Dönemi Mesleki Çalışma Semineri”, aile ve dijitalleşme konularına odaklanan eğitim içeriklerinden oluşacak.
Program kapsamında şu iki başlık ele alınacak:
“Bağımsızlık (Bağımlılık) ve Aile”
Yönetici ve öğretmenler, ÖBA üzerinden erişecekleri seminer içeriklerini 5 Temmuz Pazar günü saat 23.59’a kadar tamamlayabilecek.









